پخش یک انیمیشن آموزش جنسی در مدارس شیراز، شائبه‌ساز شده و واکنش‌های بسیاری را برانگیخته است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سازمان بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان (cifej)، از 54 سال پیش فعالیت خود را با حمایت یونسکو و سازمان ملل متحد آغاز کرده و اکنون مجمع عمومی آن دارای بیش از 150 عضو از 60 کشور جهان است.

حدود 10 سال قبل (1387) در نشست هیأت مدیره این سازمان در ژوهانسبورگ، انتقال دفتر مرکزی این سازمان به ایران مورد تصویب قرارگرفته و یک سال بعد در مهرماه 1388، مجمع عمومی این سازمان نیز در تایوان این موضوع را به تصویب رساند تا بدین ترتیب دفتر مرکزی بااهمیت‌ترین سازمان بین‌المللی در عرصه فیلم کودک و نوجوان، در تهران مستقر شود.

مجمع عمومی سیفژ، «فردوس بولبولیا» دبیر کل پیشین این سازمان را از آفریقای جنوبی به‌عنوان رئیس این مرکز در تهران برگزید؛ اما در رسانه‌ها کمتر خبری از فعالیت این نهاد بین‌المللی منتشر شد تا اینکه چندی پیش برخی رسانه‌های کشور همچون رومه کیهان جزئیاتی از فعالیت‌های مرکز ملی سیفژ در ایران منتشر کردند.

داستان چیست؟

سیفژ در هفته پایانی آبان‌ماه 97 با همکاری چندین مجموعه خصوصی و دولتی دیگر ازجمله آموزش‌وپرورش و حوزه هنری فارس، برنامه‌ای در شیراز با موضوع «عصر فیلم کوتاه و نمایش فیلم برای کودکان» برای دانش‌آموزان برگزار کرد

 


بصیرت سازمان ,فیلم ,عمومی ,مجمع ,بین‌المللی ,مجمع عمومی ,دفتر مرکزی ,سازمان بین‌المللی ,آموزش جنسی ,انیمیشن آموزش منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گـاما هتل های تهران دیجی کنکور